torstai 3. heinäkuuta 2014

Romantiikkaa ja dramatiikkaa

Mjau.
Meillä on Sonata kylässä. Siis mun tyttöystävä. Se on aina meillä viikon ennen näytsiä. Emäntä sanoo, että kuulemma se on jokin käytösleiri. Noh, anyway, jokainen tietää, että sillon kun tyttö on kylässä niin kovan kollin imagoa on pidettävä yllä entistä huolellisemmin. Esim. näin olen skarpannut:
- Vessassa käydessä vaikutelma pysyy kun kaapii kaikella voimalla vessalaatikon seinää ja mölyää samaan aikaan. Silloin typy toivottavasti unohtaa sen epämiehekkään yksityiskohdan, että kissanhiekka ja koko hiekkalaatikko tuoksuu laventelilta.
- Jonkin takia jos emäntä päättää, että on kylpypäivä niin kylvyn ja kuivauksen jälkeen pitää venytellä koipia oikein pitkiksi ja kurnuttaa. Silloin tyttökaveri näkee, että kylpy on ihan jokapäiväinen juttu eikä kollin egoa horjuta. Pysy kuitenkin tarpeeksi etäällä, ettei tyttö haista, että tuoksut ehkä enemmän tytöltä kaikkien shampoiden ja hoitoaineiden jälkeen kuin se itse.
- Jos jonkin takia emäntä kehtaa erottaa sinut ja tyttöystävän esim. yön ajaksi niin pidä huoli, että tyttöystävä tietää sinun hallitsevan vieläkin ihan koko kämppää, vaikkei suoraa näköyhteyttä olekaan kun olet lukittuna makkariin. Laulusoolot ja yleiset kurnuttelut varmasti riittävät kunhan ne ovat katkeamattomia (muutaman minuutin juomatauko sallittakoon). Muista väistää emännän viskaamaa tyynyä. Yleensä ainakin yksi sellainen lentää siinä klo 03:30-04:00 välillä aamuyöstä.
Tässä pari ohjetta ainakin ensi hätään. Nyt pitää tassutella sängyn alle - emäntä on tulossa tänne päin ja uudestaan mua ei kyllä kylpyyn viedä!
- Miro-Macaroni
Ps. Kuvassa minä ja Sonata. Koska oon herrasmies niin annoin Sonatan ottaa yläpedin. (En siis missään nimessä esim. tullut ajetuksi omalta yläpediltäni eikä Sonata esim. ärissyt mulle enkä esim. väistänyt hurjaa Sontsaa...)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti