maanantai 7. heinäkuuta 2014

Esittelyainesta

Hellouu taas sibbetoverit! It's Miro-Macaroni calling!
Tässä mä olen paneroitavana (paneloitavana?) POROKin näyttelyssä Kempeleessä viime lauantaina. Oli aika hyvät näköalat vaikka jonkin takia ei ollut yhtään söpöä sibbetyttöä tsiigailtavana just tuossa ryhmässä.. Enkä varmaan olis pystynyt kovin avoimesti silmäilemäänkään kun Sonata seurasi tätä muotinäytöstä ja sehän olis voinut vaikka mustua.
Tapasin paljon kaikkia kivoja ihmisiä ja kissoja ja onnekseni mulla oli aika hyvä näköyhteys kuninkaallisesta häkistäni vastapäisiin typyjen häkkiriveihin. Harmi kun Sonata oli viereisessä häkissä. Sillä on varmaan joku ylikehittynyt aisti kun se tuntui aina läppäsevän mua verhon läpi - ihan joka kerta kun vähänkin erehdyin leukaa nostamaan ja nuuhkimaan ilmaa suu auki... Mikä ilonpilaaja.
... Ja sitten kun se on tyttö niin otapa noista selvää. Hotellihuoneessa yritin sitten kovasti tarjota sille huomiota ja serenadeja ja kaikkee ihan yötä myöten. Oli vaan sellanen olo näytsin jälkeen kun olin haistellut ilmaa paljon. Lauloin matalalta ja korkealta, hiljaa ja kovaa, kuristen ja kurnuttaen ja se ei tuntunut niin millään arvostavan. Naiset. Palvelijani oli myös ilonpilaaja ja heitti mut ennen nukkumaanmenoansa vessaan "kun ei luota muhun tarpeeksi".. Mitä se sitten sillä tarkoittikaan.
Mielenosoitukseksi keksin ulista puolisen tuntia putkeen kunnes ymmärsin, että äänieristys vessan ja hotellihuoneen välillä oli aika vahva. Onnekseni huomasin, että kun ovea vasten nousee seisomaan, se heilahtaa hieman ja aiheuttaa kivan pamausäänen. Aloin siis rymistää ovea koko kollinsieluni voimalla ja lopulta emäntä kyllästyi ja avasi oven - ja viskasi Sonatan vessaan mun sijasta! Ei sen näin pitänyt mennä! Noh, emäntä pelasi vieläkin likaisempaa peliä ja kaappasi mut kainaloon kun kömpi takas nukkumaan ja unohdin jatkaa konsertteja kun nukkumatti kolautti takaraivoon mullakin. Alhaista, sanon minä.
Anyway, reissussa oli mukavaa ja sain paljon rapsutuksia ja silityksiä. Ja sibbetytöt.. Ai, että, niin monta söpöä sibbetyttöä muutamalla silmäyksellä! Kurmau!
Kesäkolliterkuin,
Miro-Macaroni

Ps: Reissun kummallisin kokemus oli kun joku tuomitsija Rautio nappas mut syliin ja puristi mua takapuolesta. Kuulemma mulla on "niin pinkeet pallot!".. Outoa, luulin jättäneeni kaikki pallot ja muut lattiaa pitkin pyöriteltävät lelut kissalaani Kuopioon...
Pps: Laitetaan Sonatankin panerointikuva ihan tasapuolisuuden nimissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti