keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Mökkeilyä

Hellou arvon sibbet!
Saavuin eilen mökkeilemään ja tapasin täällä jo pari viikkoa viihtyneet koirakaverini. Ehdin jo toivoa yksinvaltiutta mutta on tämä silti parempi asetelma kuin kahdestaan hurja-Sonatan kanssa.
Ulos mä en täällä pääse. Emäntä sanoi, että joku ilvesses söisi mut. Jätin sille ilvessekselle terkut pöytäliinan kulmaan, että tulkoot vaan yrittämään! Kerrankin emäntä ymmärsi aikomukseni ja kantoi liinan ulos (nenästä pidellen, varmaan nuhaa), koska ulkoa se ilvesses haistaa terkut paremmin vaikka koitin jättää tarpeeksi tujun viestin, että sen voisi lukea tuuletusikkunastakin haistellen.
No mutta nyt täytyy alkaa taas täydentämään lelujemmaa. Mun pikkuveli saapuu tänne sunnuntaina ja ajattelin ihan eka näyttää sille lelukätköni. En kyllä kaikkia leluja tuu jakamaan, esim. kissanminttu on vaan mun.. Mut kyllä se saa leikkiä ainakin naru- ja sulkaleluilla koska mä oon jo iso poika ja en sellasilla enää leiki (paitsi silloin kun kukaan ei näe, imago on kovan kollin aa ja oo).
Mökkiterkut kaikille ja extra-maut söpöille sibbetytöille,
Miro "isoveli" Macaroni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti